Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

29 marca 2018

Energetyczna bomba urodzinowa



Witajcie.
Dzisiaj pokarzę Wam mój kolejny exploding box, który powstał pod wpływem tęsknoty za wiosną i jej kolorami. Będzie więc bardzo radośnie z mnóstwem kwiatów.



Ostatnio na pólkach sklepu Od A do Zet zagościły papiery firmy LemonCraft, które jak dla mnie są specyficzne. Mają piękną kolorystykę i niepowtarzalne wzornictwo. Jedne są soczyste i pełne energii, inne z kolei spokojne i eleganckie. 

Papiery wyżej wspomnianej firmy zmiksowałam z arkuszem od Craft&You Designe, co dało mi niesamowitą bombę kolorystyczną.


W centrum pudełka znajduje się kosz po brzegi wypełniony kwiatami. Są to kwiaty pochodzące od WOC, uwielbiam je ze względu na ich naturalność.




Mam nadzieję, że wiosna w końcu u nas zagości.
Tymczasem pozostało nam ją przywoływać, najlepiej jak tylko można.

Buziaki - MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz