Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

15 października 2017

Carding in box ślubny


Witajcie. Oj dawno mnie tutaj nie było. Musicie mi wybaczyć. Niestety nowy rok szkolny każdorazowo wiąże się dla mnie z masą papierów i innych spraw organizacyjnych. Tak na prawdę dopiero teraz mogę odetchnąć.
Dzisiaj pokażę Wam carding in box. Jest to forma  rzadko przeze mnie używana, ale jak już się pojawia, jest szaleństwo warstw, kolorów i dodatków. Do jego wykonania wykorzystałam papiery UHK Gallery, które towarzyszą mi ostatnio niemal przy każdej pracy.


Całość utrzymuje się w tonacji delikatnego różu, który przełamałam miętą i fuksją.



Nie mogło też zabraknąć wielu dodatków dostępnych w sklepie Od A do Zet oraz najnowszych tekturek ego.Craft, które jak zapewne sami widzicie grają pierwsze skrzypce.



Pozdrawiam serdecznie
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz