Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

13 lutego 2017

Szybka i efektowna przeróbka pudełka na karteczki biurowe - KURS


Witajcie.
Jakiś czas temu, kupiłam w znanym "owadzim" supermarkecie karteczki biurowe w sympatycznym pudełku. Niestety, kiedy wyjęłam całość z folii okazało się, że pudełeczko to jest dość miękkie i marnej jakości. Postanowiłam więc dać mu drugie życie,  z Wami zaś chciałam się podzielić w jaki sposób to zrobiłam. Mój dzisiejszy wpis będzie zatem nie tylko inspiracją, ale również i szybkim kursikiem ;)
Na początku może pokarzę Wam jak wyglądało pudełko przed liftingiem;)


 Jak zdążyliście już zapewne zauważyć wszystkie brzegi pudełka są sfatygowane aczkolwiek tak jak wcześniej wspomniałam pudełko dopiero co zostało wyjęte z folii. Pomyślałam więc, że dobrze byłoby więc przed oklejeniem ścian wszystkie brzegi wzmocnić taśmą washi



 Jako, że pudełeczko ma dość fajne wzornictwo postanowiłam, że nie będę nic kombinowała z jego środkiem  i skupiłam się wyłącznie na jego zewnętrznej stronie. Kolejnym zatem krokiem było wybranie papieru i oklejenie nim ścian. 


Jak zapewne sami zauważyliście wszystkie brzegi są postrzępione, a w dalszej kolejności zostały pociągnięte czarnym cienkopisem.


Do tak przygotowanej bazy przykleiłam tekturki, listki oraz wcześniej przygotowane kwiaty z pianki. I w taki oto sposób powstało zupełnie odmienione, solidne pudełko na karteczki biurowe.



Tak wygląda pudełeczko już z karteczkami w środku.


Prawda że sympatyczne?

Buziaki MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz