Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

07 sierpnia 2016

Kartka ślubna w troszkę innej formie


Witajcie.
Tym razem dla odmiany w ramach inspiracji dla bloga Sklepu Od A do Zet przygotowałam kartkę w kształcie książki. Formę tą wykonywałam już kilka razy i za każdym razem mówiłam, że na pewno kiedyś jeszcze pojawi się ona na moim blogu. Tym razem też tak twierdze. I choć trzeba się troszkę nagimnastykować, by posklejać te wszystkie części ze sobą to efekt końcowy jest bardzo fajny i cieszy oko.
Kto obserwuje mojego bloga ten na pewno wie, że moje prace są dość bogate w dodatki i nie tylko. Tym razem też tak jest ;)
Nie zaskoczę więc Was niczym.



Po raz kolejny zdecydowałam się na papiery Studia 75, które tym razem zmiksowałam z arkuszem Craft&You Designe i choć na pierwszy rzut oka zupełnie się ze sobą gryzły, przy odrobinie dodatków pięknie ze sobą  współgrają. Mało tego napis, który poszarpałam i wkleiłam w centrum pochodzi właśnie z paska,który znajduje się na dole arkusza Wedding Garden.
Użyłam również odlewów z masy plastycznej. Użyłam tu masy Marthy Stewart, która jest nie tylko idealnie biała, ale też i plastyczna dzięki czemu praca z nią jest czystą przyjemnością. Tym razem obok esów na mojej pracy zagościło również serce oraz ptaszek.


Jak sami też zapewne zauważyliście na mojej kartce zagościło wiele elementów tekturowych firmy Snip Art oraz kwiaty WOC.


Zastanawiacie się pewnie jak wygląda środek?! Oto i on ;)


Więcej o wykorzystanych produktach w mojej pracy znajdziecie TU.

Pozdrawiam Was serdecznie, buziaki - MargoLa





1 komentarz: