Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

18 lipca 2016

Na roczek z balonem.


Witajcie moi drodzy.
W zeszłym tygodniu zdarzyło się tak, że miałam przyjemność inspirować za moje koleżanki z DT na blogu sklepu Od A do Zet.
Starałam się by tematyka inspiracji była różnorodna i różnobarwna ;)
Dziś pokarzę Wam karteczkę wykonaną na pierwsze urodziny małego dżentelmena.
Przygotowując ją bazowałam się głównie na papierach firmy Studio 75 oraz UHK Gallery.  Ostatnio coraz  częściej produkty tych firm widzicie na moich pracach.
Całość utrzymana jest w niebiesko - czerwonej tonacji z elementami zieleni, dzięki czemu karteczka jest bardzo ciepła i chłopięca :)



Już kiedyś przygotowywałam bardzo podobne foldery na płyty CD oraz pudełka na zdjęcia, z tym że kolorystyka była nieco inna. Balon powstał z kółek sklejonych ze sobą. Niezawodny stał się tu więc wykrojnik firmy Nellie's - koła.


Ze sklepu użyłam jeszcze wykrojnika Marianne Designe oraz półperełki samoprzylepne.

I jak Wam się podoba moja dzisiejsza inspiracja?
Pozdrawiam Was serdecznie. 
Buziaki MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz