Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

22 maja 2016

Eksplodująca kolorami kartka ślubna


Witajcie.
Wiosna w pełni, koniec więc ze smutkiem i szaroburymi inspiracjami.
Dziś będzie wesoło i soczyście, a to wszystko za sprawą mojej karteczki, która jest nie tylko pełna energii i kolorów, ale również warstw i kwiatów. Mało tego w końcu udało mi się popracować z popularnymi ostatnio tuszami  Latarni Morskiej . Jakie są tego efekty?! Zobaczcie sami.



Kartka została wykonana głównie z papierów Galerii Papieru w tym z arkusza z kolekcji GRA W KOLORY. Cóż mogę powiedzieć o nich?! Na pewno zachwycają kolorystyką, która jest delikatna, ale nie blada. Wzory też są przyjemne dla oka. Nie pozostaje więc nic innego jak tylko tworzyć.
Kolejną fajną rzeczą, którą wyszperałam w sklepie są tusze Latarni Morskiej. Przyznam się szczerze, że jakoś do tej pory omijałam je szerokim łukiem. Może dlatego, iż stwierdziłam, że skoro cena ich jest niska w porównaniu do bardziej znanych - zagranicznych marek, to i jakość również pozostawia wiele do życzenia. I tu się MYLIŁAM. Nawet nie wiecie jak bardzo. Tusze są rewelacyjne, świetnie się nakładają, pięknie ze sobą mieszają, ich kolorystyka również jest dość bogata, no i cena, cena jest świetna. 

Jedyne 4,9 zł za sztukę. Dokonując zakupu musicie jednak pamiętać, że kolory tuszów nieznacznie różnią się od tych, które macie na zdjęciach. Są bardziej stonowane, mają mocniejszy pigment - ich kolory na żywo są zdecydowanie ładniejsze. Ja dziś użyłam 3 kolorów.



Na sklepowych półkach znalazłam również bardzo fajny wykrojnik firmy Marian Design, czyli kolejny trafiony zakup. Składa się on z trzech części: serwetki, koła oraz kwiatów. Przede wszystkim ciesze się, że w końcu znalazłam serwetkę która świetnie wychodzi z wykrojnika i nie potrzebuję do niej specjalnych zabiegów związanych z wyciąganiem papieru z ażurów. Jest ona również bardzo delikatna, doskonale więc nadaje się do wszelkiego rodzaju prac. Kwiatuszki z kolei są bardzo słodkie i fikuśne - bardzo mi się podobają.



Powiecie może, że oszalałam proponując na ślub taką "oryginalnie kolorystycznie' kartkę. Doszłam jednak do wniosku, że przecież nikt nie powiedział, że dla "ślubu" zarezerwowane są tylko delikatne i jasne kolory ;)

Pozdrawiam serdecznie
MargoLa


2 komentarze:

  1. Śliczna kartka, kolorystyka taka wiosenna i te warstwy, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka, cudowne kwiatuszki. A tusze Latarni Morskiej bardzo lubię i często używam.

    OdpowiedzUsuń