Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

21 marca 2016

Wielkanocne stroiki


Witajcie.
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię naturalne ozdoby.
Dziś pokażę Wam stroiki które wykonałam z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych.






I jak Wam się podobają?
Ja już znalazłam na nie przeznaczenie.
Pozdrawiam serdecznie.
MargoLa

1 komentarz:

  1. Przepiękne, wspaniałe masz pomysły a ich wykonanie jest rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń