Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

02 listopada 2015

Kasztanek


Kasztanek, Skrzat różnie o nim mówią...
Dla mnie to jednak jest Kasztanek. Szyłam go z myślą o dekoracji okna. Mam w planach jeszcze kilka takich. Tak czy siak troszkę kojarzy mi się on z przemijaniem, bo przecież wszystko się w naszym życiu zmienia: pogoda, pory roku, dzieci dorastają, my się starzejemy.
Na blogu Kwiatu Dolnośląskiego ruszyło dziś wyzwanie "Nic nie trwa wiecznie" przyznam się szczerze, że początkowo temat ten skojarzył mi się z czymś smutnym, nostalgicznym.
Potem jednak pomyślałam, że przecież można stworzyć coś w innym kierunku, coś bardziej optymistycznego, coś co nie będzie ciążyło na sercu, a zostanie miłym wspomnieniem.
Dla mnie takim wspomnieniem są spacery rodzinne, zbieranie liści i innych darów jesieni.
Stąd też mój Kasztanek, taki wesoły, optymistyczny, dziecięcy - budzący miłe wspomnienia i pozytywne emocje oraz uśmiech na twarzach moich dzieci.




I na koniec zdjęcie mojego syna... tą radość warto było udokumentować na zdjęciu :)
 

Zachęcam Was do wzięcia udziału w naszej zabawie.
Buziaki.
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz