Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

10 października 2015

Ach te fiołki - przepiśników ciąg dalszy


hej, hej...
To znowu ja :)
W tym tygodniu jest mnie tu bardzo dużo.
Dziś wyjątkowo inspiruję dla bloga Paper Passion.
I tak pokazuję Wam kolejny mój czekoladownik przygotowany 
z okazji Dnia Nauczyciela.
Powstał on z  FIOŁKOWEJ kolekcji Paper Passion.
i dodają uroku kartce.
Na listki doskonale nadał się tu soczysto zielony papier z kolekcji Lato.




Użyte materiały ze sklepu:
 
 Chyba zacznę robić więcej tych czekoladowników - strasznie spodobała mi się ta forma.
Niby kartka, ale z niespodzianką w środku... Na prawdę fajnie.

  Na koniec zapraszam Was jeszcze serdecznie do sklepu Paper Passion, gdzie czekają na Was NOWOŚCI oraz na bloga, gdzie Roma przygotowała bardzo prosty i efektowny  kursik na album.
 
 Buziaki
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz