Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

29 sierpnia 2015

Z lekka krzykliwe pudełko ślubne i moja inspotacja dla I like challenges


Witajcie.
Dziś inspiruję do bloga  I like challenges.
Moja inspiracja będzie typowa, choć kolorystyka będzie 
jak dla mnie z lekka nietypowa.
Ależ pokręciłam hihi...
Powiem może prościej... dotychczas nie robiłam chyba pudełka 
w tych kolorach (przynajmniej nie przypominam tego sobie), dlatego też jego wykonanie sprawiło mi trochę trudności.
Pudełko miało stanowić nawiązanie do "stylu" ślubu, stąd też taka, a nie inna symbolika.
Miało być ono również eleganckie i nieprzesadzone. I tu tą nutę elegancji możemy odszukać w torciku.
Mam nadzieję, że udało mi się zachować te wszystkie warunki ;)








Jakoś tak do końca nie mogę się przekonać do tego pudełka.
Może dlatego, że moje prace głównie nie są krzykliwe,
a stonowane.
Ciekawa jestem Waszego zdania w tym temacie.
Buziaki.
MargoLa

1 komentarz: