Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

21 lipca 2015

Pudełko ślubne, a w nim....?! coś z filcu....


Witajcie kochani.
Wiecie na pewno, że uwielbiam eksperymentować i łączyć
filc z papierem.
Dziś właśnie będzie taka praca.
Nie zaskoczę Was również, że będzie to kolejne pudełko ślubne,
a w nim?!
Hm... w nim moi drodzy w samym centrum znajdować się będą
2 filcowe kapelusze symbolizujące parę młodą.
W roli głównej oczywiście po raz kolejny fiołkowa kolekcja firmy Paper Passion połączona z fioletowym arkuszem z kolekcji SOFT.
Nie zabrakło również mojej ulubionej tekturki w kształcie złączonych ze sobą podków, pod którymi znalazł się kupon w TOTKA.








No i jak Wam się podoba pomysł z kapeluszami?
P.S. Ciekawe czy młodzi trafili tą szóstkę? :D


Użyte materiały ze sklepu Paper Passion:






Pudełeczko zgłaszam na wyzwanie do bloga Dream Craft,
hmmm kto wie może mi się poszczęści ;)


Zgłaszam je również do bloga Card Mania Challenges, gdzie trzeba zgłosić dowolną pracę ;)


A także do bloga Scrap & Craft :)



Buziaki
MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz