Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

26 kwietnia 2015

Zaproszenia komunijne ze starej kolekcji UHK Gallery


Witajcie.
Dziś powracam do klimatów komunijnych i pokarzę Wam zaproszenia komunijne, które wykonałam już dość dawno temu. 
Nawet o nich zapomniałam, przypadkiem natknęłam się na foty i postanowiłam się podzielić.
Przygotowałam je ze starej kolekcji
 Mushrooms - Lycopedron UHK Gallery.
Papiery te są delikatne i idealnie prezentują się 
na tego typu pracach.





Na koniec zapraszam Was jeszcze na  #3 wyzwanie BINGO,   na blogu I like challenges którego sponsorem są BIAŁE KRUCZKI.


Buziaki
MargoLa 

1 komentarz: