Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

04 kwietnia 2015

Wielkanocnych inspiracji dzień ostatni - takie tam jaja i jajeczka



Witajcie.
Dziś sobota, święta już jutro.
To moja już ostatnia inspiracja wielkanocna.
Większość z Was na pewno skończyło już krzątać się po domu i ma już za sobą przygotowania do świąt.
Ja już mogę świętować;) Dom lśni, na jutro wszystko zostało przygotowane, dom pachnie pieczonym schabem.... pojadło by się...
Dziś pokarzę Wam dwa rodzaje jajec.
Pierwsze takie troszkę w stylu Shabby Chic oklejone kartkami ze starej książki francuskiej i polakierowane oraz owinięte sznurkiem lnianym. Do tego jakieś proste dekoracje i jaja gotowe.
Pomyślałam, że będą one nie tylko fajną ozdobą domu, ale również i świetnie nadadzą się do koszyczka wielkanocnego.




Moje drugie jajca są bardzo duże, 
a w ich przygotowaniu pomogli mi uczniowie.
Są proste, a uroku dodają im dodatki, głównie kwiaty, które przygotowałam sama.
Kurs na kwiatki znajdziecie u mnie na blogu ,a dokładnie  TU.



Jutro już święta.
Mam nadzieję, że moje inspiracje choć trochę Wam się spodobały.
Może ktoś skorzystał?! Chwalcie się koniecznie;)

Buziaki 
MargoLa

1 komentarz:

  1. Piękne, klimatyczne jajeczka.
    Dziękuję za miłe odwiedziny u mnie i zawiadamiam, że właściwie tak czasami i wyjątkowo coś na zamówienie mogę zrobić ;-)
    Np. koszyczki....
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń