Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

06 marca 2015

Kartka wielkanocna z pisanką oraz trochę prywaty


Witajcie.
Na blogu Paper Passion ruszyło kolejne wyzwanie.
Tym razem należy przygotować dowolną pracę w pastelowych 
i wiosennych kolorach z użyciem kwiatów.
Jedynym warunkiem jest użycie firmowych papierów 
bądź też tekturek.
Przygotowałam prostą aczkolwiek moim zdaniem fajną karteczkę.
Jej bazę tworzą dwa papiery: Papier beige collection 1 oraz  Papier Spring Garden 04
Pisanka to nic innego jak karton potraktowany maską i pastą strukturalną oraz mgiełkami samoróbkami przyozdobiona orderowym kwiatuszkiem,kokardą z juty,  baziami z wykrojnika i tektury oraz wstążką falbanką w kropki.




Was zapraszam do naszej zabawy, a ja jeszcze się pochwalę.
Dołączyłam do grona projektantek Kwiatu Dolnośląskiego.
Czyli ? Będzie się działo ;)

Buziaki 
MargoLa
 

2 komentarze: