Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

02 lutego 2015

Zimowa kartka bez okazji i kilka słów o "I like challenges "


Witajcie.
Tak jak wczoraj obiecałam, tak też robię ... i jest dziś karta.
Nie bez przyczyny ją dzisiaj pokazuję...
Właśnie przed chwilą na blogu Craft Szafa ruszyło kolejne wyzwanie idealne na obecną porę roku.
Nowe wyzwanie#53 to: Skrzący się śnieg
Interpretacja dowolna tematu.
Może to być Layout, artjournal, karta pocztowa, 
a może ktoś się pokusi na zrobienie Atc? 
Musi pojawić się motyw iskrzącego śniegu, czyli brokat, kolor biały jako śnieg; sztuczny śnieg; śnieg zrobiony np z mieszanki kleju i brokatu. 
Niech inspiracją dla Was będzie poniższe zdjęcie :)


Przyznam się szczerze, 
że to wyzwanie sprawiło mi dość sporo trudności.
Zupełnie nie wiedziałam jak się za nie zabrać.
Koniec końców powstała karteczka.
Skrzące są u mnie koronki, a śnieg imituje pasta strukturalna, którą pokryty jest tag oraz klatka dla ptaków.




 Użyte materiały:
Koronka to część starej firanki
Tag i Kwiatuszek robiłam sama
Zapomniałabym się pochwalić ;)
Powstało zupełnie nowe i bardzo wyjątkowe miejsce, w którym znalazłam swoje miejsce ja i moje prace ;)
Tym miejscem jest blog I like challenges - miejsce twórczych inspiracji oraz świetnych zabaw z nagrodami.
Sobota to mój dzień inspiracji - tak więc zapraszam... , ale nie tylko w soboty, ale każdego innego dnia...
Każda z projektantek ma inny styl, dlatego też prace będą zupełnie różne.


 Zapraszam zatem do zabawy w Szafie oraz do odwiedzania bloga I like challenges

Dobrej nocy
MargoLa

2 komentarze:

  1. piękna zimowa karteczka, aż mnie ciarki mroźne przeszły :)))
    no i powitanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja chłód poczułam, kartka jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń