Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

15 lutego 2015

Pastelowe zaproszenia komunijne z grafiką od dygital by Janet


Witajcie.
Dziś chciałabym Wam pokazać moje najnowsze zaproszenia komunijne, które przygotowałam dla mojej bratanicy Mai.
 Zostały one wykonane w całości z papierów z kolekcji SOFT 
w kolorze różowym, fioletowym i żółtym.
 Zaproszenia te nie są standardowe.
Ich wymiary wynoszą 13 x 18 cm 
i mają dwustronnie otwierane skrzydełka.
Mało tego posiadają ozdobioną w spersonalizowany stempelek,  grafikę i kwiatki przepaskę będącą pięknym dopełnieniem całości.
Kwiatuszki wykonałam sama użyłam do tego celu papieru czerpanego NAMASTEwykrojnika i kredek akwarelowych
którymi pokolorowałam środki.
Liście wycięłam wykrojnikiem MARIANNE DESIGN







Kwiatuszki przed wkomponowaniem do zaproszeń wyglądały tak:



 Materiały jakie użyłam:


Wykorzystane materiały:

8 komentarzy:

  1. piękne !!! delikatne i mega eleganckie - skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, świetny pomysł. Najbardziej ciekawi mnie produkcja tych kwiatków z papieru czerpanego i wykorzystanie kredek akwarelowych - może jakiś tutorial? Chętnie skorzystam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne i eleganckie :) Kwiaty są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne a jaka moc kwiatuszków. super. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczne kwiatki cudownie się prezentują są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  6. ale eleganckie :) super! :)

    OdpowiedzUsuń