Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

05 grudnia 2014

Karuzela gra, muzyka wciąż z głośnika gra...


Witajcie.
Ciągłe dążenie do doskonałości oraz oryginalności sprawiło, 
że powstało zupełnie nowe pudełko.
Wczoraj obiecałam, że pokarzę więc to robię.
Pudełeczko zostało wykonane jako pamiątka na roczek Antosia 
z miejscem na pieniążki.
Jakoś tak mam trudności z męskimi i chłopięcymi pracami. Ciągle brakuje mi pomysłu na to, co można by było zamieścić w środku.
Tym razem postawiłam na karuzelę. Tak, tak dobrze czytacie.
W moim pudełku została zamknięta karuzela.
Jest troszkę niedociągnięć, jednakoż wyszło całkiem przyjemnie.
Zobaczcie sami.











W mojej pracy znajduje się konik i króliczek, idealnie więc wpasowała się ona do trwającego na blogu SCRAPCAFE 
wyzwania : ZWIERZĘTA.




8 komentarzy:

  1. Ta karuzela po prostu jest rewelacyjna! Cały box podoba mi się bardzo, znać rękę perfekcjonistki...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra ta karuzela! Świetny pomysł na wypełnienie pudełka :D
    Dzięki za zabawę z zespołem ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko urocze :) Karuzela genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło super a karuzela świetny pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko jak zwykle piękne, a karuzela to dobry pomysł dla chłopca :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękujemy za wspólna zabawę oraz udział w wyzwaniu w ScrapCafe! Przepiękne pudełko stworzyłaś !

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ cudowna karuzela , gratuluję pomysłu i perfekcyjnego wykonania

    OdpowiedzUsuń