Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

23 listopada 2014

Czekoladowo - waniliowa inspiracja bożonarodzeniowa


Witajcie.
Zauważyłam ostatnio, że odwiedzającym mój blog i nie tylko zresztą mój, podobają się bardziej inspiracje prost i eleganckie, które wbrew pozorom nie są łatwe do wykonania.
Trzeba się nagłowić, żeby w sposób minimalistyczny i efektowny wykonać pracę tak by miała ona przysłowiowe "ręce i nogi"
Dziś więc postawiłam na minimalizm i przybywam do Was z prostymi aczkolwiek eleganckimi karteczkami bożonarodzeniowymi.
Do ich wykonania użyłam folderu do wytłaczania, dwóch rodzajów wykrojników typu serwetka, wykrojnika śnieżkę, kilka sztuk różyczek na tiulu i troszeczkę koronki, do tego klej, koteczki 3d i kilka perełek.
A efekt... hm..., zobaczcie zresztą sami.







Karteczki wykonałam na inspirację do bloga Paper Passion oraz na kiermasz bożonarodzeniowy, który organizujemy z dziećmi z naszej świetlicy.

Miłego dnia 
MargoLa


2 komentarze: