Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

14 sierpnia 2014

Zawieszka na prezent na inspirację do Paper Passion


Witajcie...
ależ mam zaległości...
U mnie ostatnio się dzieje i to bardzo dużo.
Śpieszę dziś do Was z informację, że na blogu Paper Passion rusza kolejne ekspresowe wyzwanie z paletą barw.
Tym razem królują brązy i beże


Jako inspirację przygotowałam tym razem skromną zawieszkę do ramki, którą pokarzę za jakiś czas.





Zawieszkę zgłaszam na wyzwanie:

Z paletą barw do bloga CraftFun



Do bloga Magnoliowe Polki - Monochromatycznie (max 3 kolory)



Was serdecznie zapraszam do zabawy, a Rysie dziękuję za cudowny stempelek :)

MargoLa


7 komentarzy:

  1. A jakie mogą być wspomnienia, gdy ktoś taką zawieszkę otrzyma? Tylko piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna isnpiracja ! Kolory sa niesamowite !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu CraftFun.
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna zawieszka :)))
    dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu Magnoliowe Polki :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zawieszka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu CraftFun.

    OdpowiedzUsuń