Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

23 lipca 2014

Motylkowe pudełko ślubne


Witajcie.
Bardzo się cieszę, że zaglądacie do mnie nawet wtedy, kiedy nic nie wrzucam na bloga.
Jesteście na prawdę kochani.
Czeka mnie okres intensywnej pracy, nie koniecznie związany z moją pasją.
Od września szykuję się też wielkie zmiany w moim życiu - wracam do pracy zawodowej, a moje dzieci idą do przedszkola. Hm... boję się strasznie, że nie będę już miała tyle czasu, co teraz na moje "tworki"
No, ale nic może nie warto się martwić na zapas. Może wszytko się ułoży.
Dziś kolejne pudełeczko ślubne.
Młoda maniakalnie kocha motyle, a młody bardzo lubi siłownię, stąd też taka a nie inna grafika i akcenty jako dodatki.










 Dotąd ciągle błądziłam i szukałam swojego stylu.
Myślę jednak, że już go w sobie wyrobiłam.
A kiedy słyszę, że moje pudełka są jedyne i niepowtarzalne to dostaję banana na buzi i tworzę dalej, szukając nowości, żeby znów Was czymś zaskoczyć.

I na koniec mój słodziak kochany - Jaś.
Tak się chłodziliśmy w sobotę.
 


Buziaki Wam wszystkim.

MargoLa


7 komentarzy:

  1. Cudne jest! Motyle w środku wyglądają rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne pudełko! :D Te obrazki w połączeniu z motylami dają super efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny! super są te wszystkie elementy, które tworzą całą, fajną kompozycję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne :) Obrazki świetne a motyle w środku naprawdę robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany ! Coz za pieknosci ! Z humorem i na serio , wszystko mnie zachwyca i motyle i kolory i obrazki w stylu pin up , doslownie wszystko ! A wykonanie perfekcyjne ! Swietna robota

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje pudełka naprawdę są niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. eksplozja motyli, fantastycznie się udała, pudełko świetne eleganckie i dowcipne :)

    OdpowiedzUsuń