Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

18 lipca 2014

Album dla Jagody


Witajcie dość późną porą.
Na początku chciałabym Wam bardzo mocna podziękować za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dzięki Wam chce się tworzyć i dzielić swoimi małymi "rękodziełami".
Jesteście SUPERR, dajecie mocy i uskrzydlacie.
Dobra koniec lizusostwa. Pora przejść do rzeczy.
Jako, że zdjęć będzie dziś bardzo dużo, 
nie będę pisać zbyt wiele.
Powiem tylko, że album powstawał dość długo, z kilkutygodniową przerwą, nie miałam jakoś serca do jego wykończenia.
Dziś zebrałam się w sobie i w końcu go dokończyłam. Kolor przewodni to filetowy i żółty - bo dla Jagody przecież.
Oto i on w całej swojej okazałości.













 

 















Papiery w większości pochodzą z kolekcji pastelowej UHK Gallery,
tekturki ze scrapińca, stempelek mojego autorstwa, a dodatki z przeróżnych firm.

Efekt oceńcie sami.

W niedzielę zapraszam Was na bloga Paper Passion - tam jak co tydzień będę inspirować.
Tymczasem uciekam.

Dobrej nocy.




3 komentarze:

  1. Doslownie mnie wzruszylo !!Pamiatka dla dziecka na cale zycie :) Tez taka posiadalam , a taka recznie robiona jest jeszcze cenniejsza :) Cudenko

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna pamiątka Jestem zachwycona detalami :)

    OdpowiedzUsuń