Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

30 czerwca 2014

Karteczka na Chrzest Św. z aniołkiem.


Witajcie.
I znów mamy poniedziałek, ech jak ja nie lubię poniedziałków.
Chyba jednak nie tylko ja.
Dziś karteczka którą przygotowałam na Chrzest Św. pewnego małego malucha.
Karteczka jest dla chłopca stąd też taka nie inna kolorystyka.
W sumie to pierwszy raz robiłam kartkę w tym stylu. Moje kartki zazwyczaj są bardzo kolorowe i wesołe.
 Pocięłam więc papiery z UHK Gallery i poszalałam.
Nie mogłam się jednak oprzeć i beż postanowiłam przełamać zielonymi kwiatkami ;)






Miłego dnia:)

6 komentarzy:

  1. Wyszło świetnie. ;) Zielone akcenty dodają jej tylko uroku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie nietypowy kolor kwiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Kwiatek ożywił całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołek uroczy, kwiatek piękny - podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękna, warstwy zachwycają, a aniołek... pełen słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna :) I znowu ten słodki aniołek :)

    OdpowiedzUsuń