Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

13 maja 2014

Box pamiątkowy na Komunię Świętą


Hej, hej...
Dzisiaj dam Wam trochę odpocząć od karteczek i pokarzę Wam mój najnowszy exploding box z okazji Komunii Świętej.
Pudełeczko zostało wykonane częściowo z papierków, które wygrałam kiedyś w jednym z candy.
Tekturka zaś pochodzi z wygranej na CraftFun.
Całość w bardzo delikatnych miętowo-morskich kolorach.
Po środku kielich z hostią jako mój autorski pomysł.
Troszkę się nad nim nagłowiłam, bo za qulingiem nie przepadam, a tylko taki przychodził mi do głowy.
Pomyślałam, pokombinowałam i wyszło całkiem sympatycznie.










Dziś przybyło też do mnie pogotowiescrapowo - kosteczkowe.
Mam teraz mały zapasik ukochanych serwetek i okienek, który starczy mi mam nadzieję na jakiś czas.
Gosia jesteś niezawodna.
DZIĘKUJĘ.



A tak dziś było i w sumie nadal jest za oknem.






13 komentarzy:

  1. Cudowny, dopracowany i pięknie skomponowany box!!! Ja dziś robiłam wersje dla dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny box ! A pomysł z kielichem jest genialny :) Polecam się na przyszłość....

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny box!!! zrób tutka na kielich:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny boxik! Kielich przeszedł moje najśmielsze oczekiwania - jest rewelacyjny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny box! rewelacyjnie prezentuje się winna kiść ;-D A za oknem ja dzisiaj miałam tak samo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny za tak miłe komentarze. Kielich wyszedł rzeczywiście bardzo fajnie, w realu wygląda to dużo lepiej. Jutro postaram się zrobić tutka. W sumie to można go zrobić w kilkanaście minut, nawet z przyozdobieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób, zrób koniecznie!!!!!!!!!!!!!!! czekamy!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  7. Wspaniały, uwielbiam Twoje prace :-) u mnie na blogu również (mój pierwszy) exploding, zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i znowu świetnie wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna praca ! Piękne wykonanie! Pozdrawiam ciepło ! www.koliberart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń