Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

23 marca 2014

Filcowa rameczka z metryczką.

Witajcie.
Ajć i znów pogoda się popsuła. A było tak pięknie.
Jutro moja córcia kończy 2 lata, w związku z tym postanowiłam uszyć jej metryczkę.
Chciałam, by miała taką małą pamiątkę z dzieciństwa, gdy dorośnie.
Na metryczce naszyty jest oczywiście kot oraz sowa Zocha.
To warunki konieczne bez, których ta ramka chyba nie miałaby sensu. Niestety zabrakło już miejsca na kurczaka Helę - jej ulubioną przytulankę... no ale co zrobić, hihih...
Wszystko jest szyte oczywiście ręcznie, nawet sama metryczka jest przeze mnie wyszywana.
Poświęciłam na tą ramkę 2 noce, ale warto było.
Zobaczcie zresztą sami.








Niestety nie udało mi się zrobić kursiku na bawełniane jajka.
Obiecuję jednak, że w tym tygodniu zagospodaruję trochę czasu i zrobię szybkiego tutka.
Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. Gosiu, metryczka jest cudowna :) miałaś świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną będzie miała pamiątkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana praca jest piękna! i na prawdę z ogromnym bólem muszę napisać, że nie weźmie udziału w wyzwaniu z racji użytych w niej kolorów :( Niestety, ale w pracy można było korzystać jedynie z kolorów zamieszczonych na zdjęciu, a nie ma tam ani różowego, ani fioletowego. Strasznie mi przykro. Mam jednak nadzieję, że Cie w żaden sposób nie zniechęcimy i może uda Ci się wykonać jeszcze jedną pracę na to wyzwanie :) Pozdrawiam serdecznie DT CRAFTfun

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca- będzie bezcenną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń