Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

12 lutego 2014

Etui na klucze i telefon dla miłośniczki wolności i muzyki reggae.


Witajcie moi drodzy.
Dzisiaj przybywam do Was z dwoma bardzo oryginalnymi etui na telefon i klucze.
Dlaczego oryginalnymi? Bo motyw jest dość nietypowy.
Czarny pan w dredach na tle flagi Etiopii.
Cóż oznaczają te symbole?
Barwy znajdujące się na fladze to kolory rasta, które symbolizują kolejno: spokojny ląd, kraj; zagarnięte złoto oraz przelaną krew. Dla rastafarian jest to inaczej tzw. Ziemia Obiecana.
Jeśli chodzi o czarnoskórego człowieka w dredach to wiadomo, że rastafarianizm, dredy i muzyka reggae idą w parze.
Nie trzeba więc chyba tłumaczyć hihi...



 Etui na telefon.


Etui na klucze.


Tył etui na klucze.



Tylko proszę nie piszcie mi tu, że brakuje jeszcze zioła hehehe...

Osoba, dla której uszyłam zestawik nie używa tego typu używek haha

Dobranoc.



7 komentarzy:

  1. świetne :D tylko brakuje.... hihihi nic nie brakuje :D
    Etuja są czadowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój telefon i klucze czekają niecierpliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :-D Komplet wyszedł fajny- taki "lajtowy" ;-D (Ale zawsze będę miała w głowie, patrząc na niego- pająka z czułkami ;-D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak bo wiesz było ciemno, doszło jeszcze zmęczenie. No i wyszedł Pająk. Dobrze, że z czułkami a nie krzyżak haha

      Usuń