Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

22 listopada 2013

Ja Ciebie chrzczę...


Jupi mamy już weekend. 
Mam nadzieję, że dam radę nadrobić zaległości.

Dziś przychodzę do Was z moim nowym exploding boxem wykonanym dla małej Wiktorii z okazji jej Chrztu Świętego.
Przyznam się szczerze, że stresa małego miałam wykonując to pudełko. 
Bo z góry sobie zaplanowałam, że tym razem będzie coś innego, a że zamawiająca zażyczyła sobie by było dużo kwiatów postanowiłam zrobić bukiet na wieczku pudełka. A tego jeszcze nie robiłam.
Telefon mój dzisiaj oczywiście zupełnie przekłamał kolory i tak zamiast pudrowego różu wyszedł jakiś łososiowy, a zamiast ecrii nie wiadomo jaki.
 Pomimo to jestem na prawdę bardzo zadowolona z końcowego efektu, co rzadko się zdarza, gdyż jestem wobec siebie tak bardzo krytycznie nastawiona, że byle pierdoła potrafi mi zajść za pazur hihi...











Lecę działać dalej, bo pracy mam bardzo dużo.
I choć zimno na dworze to u mnie panuje już gorąca przedświąteczna atmosfera.
Pozdrawiam.


7 komentarzy:

  1. box jest przeuroczy , nie martw się zdjęciami . Ja zobaczyłam w nim i tak piękno i inni też .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowe pudelko, super wykonane, pieknie wszystko co najważniejsze pokazalas.Genialna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko jest bardzo ładne. Kompozycja kwiatowa na wieczku bardzo elegancka i pięknie się komponuje ze wstążką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały exploding box :) Cudnie Ci wyszedł :)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz prawo być zadowolona, a nawet powinnaś być dumna z siebie, bo pudełko wyszło rewelacja!

    OdpowiedzUsuń