Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

27 września 2013

Takie coś z takim czymś odsłona 2


Kochani!!!
Ostatnio pokazałam pewną rzecz którą uszyłam dla pewnej znajomej.
Dziś pokazuję kolejne "takie coś z takim czymś" w kształcie dinozaura:
Jeszcze nikomu nie udało się odgadnąć co to.
Próbujcie dalej.







Aha nie jest to żaden gryzak ani zabawka, żadna gumka do włosów czy ozdoba na butelkę...
Chociaż.... no właśnie Anette miała rację, to coś się na coś zakłada.
Ależ Wam dałam orzech do zgryzienia!!!
Jutro będzie kolejna dokładka.

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

5 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia do czego to jest ale dinozaur jest super i z pewnością dziecięce łapki znajdą dla niego 1000 zastosowań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wiem co to jest:)coś na obiektyw aparatu? świetny pomysł! i wykonanie super...gratuluję pomysłowości autorce:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Kara-art zgadłaś:)
      Ten dinozaur i wcześniejsza żabka to nic innego jak otulaczo - rozweselacz na obiektyw aparatu:)

      Usuń
    2. Na to bym nie wpadła. Myślałam o klamkach w dziecięcym pokoju.

      Usuń