Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

30 września 2013

Taka tam BABA JAGA


Kochani!!!
Dziś jestem tu przelotem tylko.
Dziecię mam chore więc trzeba poświęcić mu trochę czasu i cierpliwości.
Uszyłam dziś BABA JAGĘ... 
Zapytacie pewnie czemu akurat Baba Jagę?!
Tak jakoś mnie naszło. Hallowen poczułam chyba hihi...
A tak całkiem na poważnie, to zostałam poproszona o sponsorowanie nagrody na konkurs. Będzie ją można zgarnąć o TU.
Pierwszą myślą jaka mi wpadła do głowy to właśnie uszycie Baba Jagi. Poszłam za ciosem, no i powstała - zawieszka.
Jej uszycie zajęło mi ponad 5 godz.  Jednak efekt końcowy wart był zachodu.
Zobaczcie zresztą sami.










Zapraszam do zabawy!!!


8 komentarzy: