Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

11 września 2013

Różany box na wyzwanie do bloga Na STRYCHU oraz Digi Scrap

Kochani. Witam Was w ten zimny i deszczowy dzień.
Chyba już powoli zaczyna nas witać jesień.
Lubię tę porę roku, gdyż za oknem w czasie jesieni robi się bardzo kolorowo. Takie klimaty sprzyjają nowym inspiracjom.
I na pewno nie zabraknie ich u mnie.
Dzisiaj pokazuję pudełeczko, które zostanie podarowane Marcinowi i Monice w dniu ich ślubu.
Jak każdy z moich boxów, tak i ten jest w pełni spersonalizowany.
Dominują w nim już typowo jesienne barwy: beż, brąz, łosoś, ecrii oraz róże, których jest wszędzie pełno, aczkolwiek z umiarem. Jako, że róże są motywem przewodnim, bo i papier jest w róże i tort z różami, mało tego nawet stempelek przygotowałam z tymże motywem - zgłaszam moje pudełko na Różane wyzwanie.
Wszystkie papierki pochodzą ze sklepu Na Strychu. Dominuje kolekcja z Piątek 13-stego oraz Galerii Papieru. 
























I  spersonalizowany digi stempel z datą uroczystości.







Niestety problemy z aparatem nie oddają do końca uroku pudełeczka.
Jednakoż możecie uwierzyć mi na słowo, że jest to jedno z nielicznych, z których jestem na prawdę bardzo zadowolona.



Jako, że w pudełku dominuje jesienna paleta barw, zgłaszam go również na wyzwanie Digi Scrap "Kolory jesieni" 



Miłego dnia bez deszczu !!!








7 komentarzy:

  1. piękne... mam pytanko czy zrobiłabyś stempel na wrzesień i październik z kalendarze? jeżeli tak to z góry dziękuję i czekam na odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Jasne, że zrobię. W sumie na wrzesień już mam tylko zapomniałam zupełnie wrzucić. Jak dzieciaki pójdą spać to wrzucę na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za jesienią, ale niestety ta pora roku jest nieunikniona... Piękne te pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, jesień to magia barw. Ładne pudełeczko. Dziękuję za udział w wyzwamku Digi-Scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatyczne pudełko:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Na Strychu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się, że jesteś zadowolona, ponieważ pudełeczko jest super!
    Szczególnie urzekła mnie kwiatowa kompozycja.

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne pudełeczko, a stempel jest wspaniały.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.

    OdpowiedzUsuń