Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

13 września 2013

Karteczka gratulacyjna z okazji przyjścia na świat Wiktorii


Kochani. Dostałam niby proste, a jednocześnie bardzo interesujące zadanie.
Miałam zrobić oryginalną karteczkę z okazji przyjścia na świat Wiktorii. Co prawda Wiktoria jeszcze się nie narodziła, ale jej ciocia poprosiła już teraz o jej wykonanie.

Ponieważ karteczka ma być niepowtarzalna, dlatego też postanowiłam zaprojektować na ten cel specjalny, spersonalizowany stempelek. 
Przyznam się szczerze, że miałam trochę z nią bawienia, gdyż każda gałązka była wycinana ręcznie.
Myślę jednak, że końcowy efekt wart był zachodu.
Jako, że karteczka ma poszarpane brzegi zgłaszam ją na wyzwanie do Silesian Craft. Temat: Kartka szarpana.


Oto efekt moich wypocin.





I digi stempelek.





2 komentarze:

  1. Przepiękna karteczka .Super pomysł i wykonanie
    Pozdrawiam
    Joaśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka urocza :) Stempelki świetne :) Zostaję na dłuuużej jako obserwator :)

    OdpowiedzUsuń