Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

16 września 2013

Jesienne kwiaty z filcu


Witam Was moi drodzy.
Bardzo deszczowy dzień dziś mamy.
Takiej pogodzie mówię zdecydowanie NIE!
Chyba jesień zagościła u nas na dobre.
Niedawno zostałam poproszona o zaprojektowanie i uszycie nowej kolekcji kwiatów z filcu.
Kiedyś już takowe szyłam z tym, że w bardziej wiosennych kolorach. Tym razem postawiłam więc na coś innego, coś co kolorystycznie będzie przypominało nam jesień.
Ponieważ moje kwiaty mają barwy jesieni zgłaszam je do wyzwania na bloga Projekt Wago Ciężkiej JESIENNIE.

Oto, co powstało:)




































7 komentarzy:

  1. Cóż za bogactwo kolorów i kształtów :) Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędne kwiaty,przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Yyyyyyyyyykstra" - jak to mój siostrzeniec mówił, gdy miał lat dwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane jesteście;) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne kwiatuszki. świetny pomysł. Może przegonią te chmury za oknem? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń