Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

03 września 2013

I znów zakupy ;)


Kochani. Od kilku dni umieram na ból zatok. Umęczona jestem strasznie.
Wczoraj jednak przyszła paczka, która poprawiła mi nastrój.
Ula przysłała mi wykrojniki w większości świąteczne.
Niby taka mała rzecz, a tak cieszy.
Mam tylko nadzieję, że będę miała okazję ich użyć.



3 komentarze:

  1. O, widzę coś dla mnie - tasiemeczki na rameczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj cudowna ta paczuszka była . życzę powrotu do zdrowia u nas widmo ospy - kuzynka zachorowała , teraz już się boję .

    OdpowiedzUsuń
  3. oj cudowna ta paczuszka była . życzę powrotu do zdrowia u nas widmo ospy - kuzynka zachorowała , teraz już się boję .

    OdpowiedzUsuń