Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

23 września 2013

Gościnnie w Digi Scrap


Kochani moi!
Niedawno dostałam propozycję wystąpienia gościnnie na jednym z obserwowanych przeze mnie blogów.
Ponieważ jestem bardzo otwartą osobą, a takie zaproszenie to poniekąd dla mnie ogromne wyróżnienie - zgodziłam się. 
Dziś więc goszczę w Digi Scrap ze swoją ślubną karteczką.





Na koniec dziękuję DTI  z Digi Scrap za szansę i możliwość pokazania się .
Dzięki.

5 komentarzy:

  1. Jak miło być zauważoną, prawda? Sówki urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie już nie o zauważenie chodzi tylko o fakt, że się innym podoba to co robię ;) Przynajmniej niektórym się podoba hihi

      Usuń
    2. A czemu miałoby się nie podobać?

      Usuń
  2. Wesolutka :) Świetne ptaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ptaki to digi stemple do nabycia w Digi Scrap:)
      Ja je tylko pokolorowałam kredkami moich dzieci:)

      Usuń