Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

02 września 2013

Flower Princess


...czyli ozdoby do włosów z Magielnicy


Oj dawno już nie robiłam tego typu ozdób.
Jakoś nie mogłam się przełamać.
Dziś jednak z ogromnym bólem zęba podczas południowej drzemki moich dzieci przysiadłam i zrobiłam 2 małe kompleciki.

Spineczki wykonałam dziś dla Ani i na jej życzenie są one w kolorze czerwonym i czarnym.

Popatrzcie, co mi wyszło.










W między czasie zamierzam dorobić do nich broszkę.


Nie mogłam się powstrzymać i przymierzyłam spineczki mojej Julce.
Jeszcze troszeczkę musimy poczekać na tego typu ozdoby, gdyż rzadkie ma ona te swoje piórka.
Nie mogę się jednak już doczekać mojej córy w tych słodkich spineczkach i gumeczkach.










A tu moje pierwsze tego typu spineczki, które robiłam na początku czerwca dla mojej córy.
Koniec końców powędrowały w prezencie do innej dziewczynki o nieco bujniejszej fryzurze.







2 komentarze:

  1. Spineczki urocze :-)

    Julka mojej siostry jakoś tak przez pierwsze trzy-cztery lata swego życia nie chciała w ogóle nic na burzę swoich złotych niesfornych loków przypinać ani ich związywać, ale nie przeszkadzało jej to w naciąganiu mamy na opaski, gumki, spinki, których i tak potem nie dawała sobie założyć. Teraz ma lat pięć i mnóstwo ozdób we włosach. Może pozazdrościła koleżankom z przedszkola, a może to dlatego, że jej powiedziałyśmy, że z ozdobami i zwiazanymi włosami wygląda jak mała księżniczka.

    Moja siostra dla odmiany już na włosach takich jak Twojej Julki koniecznie spineczkę musiała mieć, a jak jej się nie założyło, albo gdy jej się zsunęła robiła taki wrzask, jakby ją ze skóry obdzierano.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna ozdóbka , moja dziewczynka tez długo łysawa była a teraz .... burza loków

    OdpowiedzUsuń