Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

21 września 2013

Zwierzakowe Candy w Magicznej Kartce


Kochani w Magicznej Kartce piękne Candy. Do zgarnięcia całe zoo.
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo chętnie wezmę udział.
W sumie nigdy nic nie wygrałam jeszcze, ale zabawić się można.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz