Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

04 września 2013

Box ślubny w wydaniu policyjnym


Kochani, troszkę Was ostatnio zaniedbałam, ale wracam powoli do formy i obiecuję poprawę.
Ostatnio koleżanka poprosiła mnie bym wykonała dla niej box ślubny dla policjanta.
Heh toż mi zadanie dała.
Żeby jeszcze ułatwić mi sprawę poprosiła by koniecznie na jednej ze ścian znalazł się radiowóz policyjny.
Ot i zagwozdka ... i zaćmienie totalne.
No, ale powolutku, małymi kroczkami osiągnęłam cel.
Popatrzcie sami co mi wyszło.


































Pudełko w większości zostało wykonane z Galeryjnych papierów . 
Kwiatki zakupione na allegro, a digi stemple oczywiście mojego autorstwa.


7 komentarzy:

  1. Oj, Ty to masz fantastyczne pomysły. I te cudowne, dopracowane digi stempelki, Prawdziwe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna praca i ten policjant , świetne i mój ulubiony cytat o małżeństwie , aż nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak a propos stempli, bo ja jakaś niekumata najwyraźniej jestem. Jak to wydrukować, żeby wielkie na całą stronę nie było, tylko takie małe, jak u Ciebie?

    Radiowóz jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa:) Ja kopiuje sobie stempelek do worda i wtedy sobie go zmniejszam do odpowiednich rozmiarów;)

      Usuń
    2. No popatrz, że na to nie wpadłam, choć przecież w wordzie próbowałam zrobić stempelek dla siebie. Gapa jestem. Dzięki :-)

      Usuń