Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

20 lipca 2013

Więc chodź pomaluj mój świat..., czyli exploding box ślubny w troszkę innym wydaniu.

Na żółto i na niebiesko...


Exploding box ślubny na moje pierwsze wyzwanie ogłoszone przez Skrapowy Pas Startowy o bardzo letniej tematyce


 Zgodnie z zasadami dominuje kolor żółty.














Nigdy nie przypuszczałam, że w tym kolorze można stworzyć coś takiego i to jeszcze na ślub.
Zadowolona jestem z efektu bardzo. Pudełeczko choć żółte jest eleganckie, pełne nadziei i optymizmu.


 W środku znajduje się bukiecik moich ukochanych słoneczników.





Na ścianach kieszenie na pieniążki, kartka z kalendarza oraz życzenia.








Mam nadzieję, że to moje nie pierwsze i nie ostatnie wyzwanie.
Postanowiłam tworzyć, tworzyć i jeszcze raz tworzyć póki moja głowa jest pełna pomysłów.

 W wolnym czasie wrzucę też digi, które powstały specjalnie do tego pudełeczka. Zapraszam więc do korzystania.


Jako, że w moim pudełeczku znajdują się słoneczniki zgłaszam moją pracę również na wyzwanie do scrapgang # 48 Ze słonecznikiem




9 komentarzy:

  1. Śliczny, wesoły i bardzo optymistyczny box :)twórz i nie przestawaj, piękne pomysły siedzą w twej główce :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa. Po takich komplementach na prawdę chce się tworzyć. Te słowa wręcz uskrzydlają :)

      Usuń
  2. Piękna praca :) Serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cała przyjemność po mojej stronie:)

      Usuń
  3. Super, bardzo niespotykane i odważne kolorki na slubny box :D Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe oj tak kolory dość oryginalne i wręcz 'wyzywające", jednak jak usłyszałam o Waszym wyzwaniu nie mogłam się oprzeć by zrobić to pudełko:)

      Usuń
  4. Świetny box, słoneczny i słonecznikowy ;)
    Pozdrawiam ,DT Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, wyszło słonecznie i optymistycznie. Świetny pomysł z bingo.

    Dziękuje za udział w wyzwaniu SPS.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo świetna kompozycja kwiatowa

    OdpowiedzUsuń