Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

19 lipca 2013

Ślubnych exploding Boxów ciąg dalszy.

Dziś szybciutko bo czasu mało.






Dziś powstał kolejny box. Długo nie miałam pomysłu na niego, ale w końcu się wzięłam w garść.
Wyszedł nawet całkiem fajnie. 
Dominuje kolor fioletowy z dodatkiem różu i zieleni.
Wyszło słodko, ale jednocześnie elegancko i tak jakoś świeżo.










W środku oczywiście znajduje się torcik.





Kartka z kalendarza z zaznaczoną datą oraz imionami nowożeńców.






Kieszenie na pieniążki.









Oczywiście wykorzystałam moje nowe wykrojniki, które w końcu dzisiaj przyszły.

Jutro postaram się wrzucić kolejny box, który wykonam na moje pierwsze wyzwanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz